Vasatıya İslamın mahiyyətidir, və (amma) deyil yeni din...

"vasatıya" termini ("الوسطية"-hərflər.- "sredinnost") "vasat-ın" ("الوسط" - "orta") ərəb sözündən olur.
Özü sredinnosti anlayışı dinlər kimi İslama məxsusdur və ona çoxları ayətlər koraniçeskie şahidlik edirlər. Mərkəz İslamın həqiqi mahiyyətinin yayılmasıyla məşğul olur, onun mülayim yolu. Öz geniş elmi çağırır və müsəlmanların və başqa dinlərin nümayəndələrinin arasında tolerantlığa və dialoqa ictimai fəaliyyətlə. Mərkəz öz məsələsiylə islam ummısı bölməsinin cəhdlərinə mane olmağa və bütün dünyada müsəlmanların arasında fikir ayrılıqları "küncləri (bucaqları) yumşaltmağa" qoyur.
Hansılarla ki, problemlərin həlli üçün Avropanın artan müsəlman icması rastlaşır və Amerika mərkəz bir sıra beynəlxalq konfranslar keçirilmişdilər. Küveytin kralı şeyx Sabaxa al dəstəyi vaxtı - dinin işləri və 2006-cı ildə Küveyt dövlətinin vakufov-u üzrə (görə) as-Sabaxanın və nazirliyin Əhməd Cabiri 26 mayda Londonda "vasatıi" üzrə (görə) birinci beynəlxalq konfrans keçirilmişdi. Konfransda 140 öyrədilmiş (öyrənilmiş) həmçinin 25 Avropa ölkəsindən müsəlman icmalarının liderləri olurdu. İkinci beynəlxalq islam konfransı 17 noyabrda Nyu-Yorkda 2006-cı ildə keçirilmişdi. Onda Amerikanın və Kanadanın müsəlman icmalarının təxminən 135 rəhbəri iştirak etdi. Bu birincilər islam ummusunu yaxınlaşdırmaq və Qərbdə müsəlman azlığı problemlərini həll etməyə çalışmaq cəhdinin belə miqyası idilər. "Al-Vasatıyanın" beynəlxalq mərkəzi həmçinin əks etdirən sovremennyunun bütün dünyası islam fikirini müsəlman öyrədilmişlərinin (öyrənilmişlərinin) kitablarının nəşriylə və yeni problemlərin həllinin üsullarının hazırlamasıyla məşğul olur, hansılarla ki, islam umması rastlaşdı, müsəlman hüquqşünaslığını ("fikxa") nəzərə alaraq. Dinin və Küveytin vakfov-u və doktor al-Falyax Adelinin və mərkəzin birinci katibinin "vasatıi bərkidilməsi üzrə (görə) ən yüksək komitə" sədr müavini işləri üzrə (görə) nazir müavini liderdir və mərkəzin ideoloqudur, Sudanın dininin işləri üzrə (görə) olmuş nazir doktor İnformasiya Sistemləri Akademiyası Bəşir.
Mərkəzlə və onun ideyalarıyla hörmətli oxucuların tanış olması üçün Adelya al-Falyaxa doktorunun qısa nitqinin (danışığının) və Aisama Bəşirin doktorunun müsahibəsinin tərcüməsini (köçürməsini) "Al - Vasatıya-ideyalar və dəyərlər" jurnalında dərc edilmişləri verirəm.
Küveytin dininin və Adelya al-Falyaxa doktorunun "vasatıi bərkidilməsi üzrə (görə) ən yüksək komitə" sədr müavininin işləri üzrə (görə) nazir müavininin qısa nitqi (danışığı).
" Vasatıya" bu yol hansına ki, Peyğəmbərlər izləyirdilər (gedirdilər) (bəli blaqoslavit onların Allahı və) insanlara qədər İslamın işıqlı müraciətinin məlumatının öz metodunda salamlayır. Bu İslamın belə xüsusiyyətidir ki, onun yoxluğu vaxtı (yanında) dözülməzliyin və fanatizmin əsasları girov qoyulur (təməli qoyulur).
Nə vaxt ki, Allah "vasatıyunu" onlara müsəlmanlar üçün rəhbərlik intellektual, mənəvi etdi və ictimai fəaliyyətlər, o onların dinini belə xüsusiyyətlə böldü ki, o həmişə "təzə" qalır və "yeni", istənilən vaxt üçün və yer üçün yarayan, istənilən ölkə üçün və insan onun irqi və ya etnik ləvazimatından asılı deyil. Vasatıya – orta islam yoludur, hansı ki, bütün insanların arasında harmoniyanın və sülh içində yaşamanın nailiyyətinə imkan yaradır, onların fərqlərinə, ehtiyaclara və xüsusiyyətlərə baxmayaraq.
İndi islam ummısı üçün yekun vurmaq və xarici dünyayla ünsiyyətin doğru (əsl) yolunu hazırlamaq çox əhəmiyyətlidir. Çünki bu gün lazımdır ki, islam umması sosial dünyada öz ləyaqətli yerini tutsun (borc alsın), təsiri əldə etsin (alsın) və müvəffəqiyyətlərə nail olsun. Buna uyğun olaraq biz və əksinə başqa izləmə kimi cəmiyyətin və mühafizənin müdafiəsinin başqa yolu onu dözülməzlikdən və fanatizmdən səhlənkarlıqdan və laqeydlikdən "vasatıi" dəyərlərinə görmürük. Orta islam yolunun seçimi bu İslamın mahiyyətinin seçimidir. "Vasatıya" özüylə ifadə edir və bir neçə (bir qədər) qiymət (məna) daşıyır: Mehribanlıq, mülayimlik, tolerantlıq, mehribanlıq və dözüm. O haqqında heç demirəm ki, "vasatıya" başqanın fikirinin bu hörməti, onunla mərhəmətin və sülh içində yaşamanın təzahürü. O, kim həyatda bu anlayışları rəhbər tutacaq, İslamın mahiyyətlərini mütləq dərk edəcək və onun ehtiyaclarını anlayacaq.
İslam və ümumbəşər dəyərlərinin düzgün anlamasının nailiyyətində bu yolun və onun rolunun əhəmiyyətinin dərk edilməsinə əsaslanaraq, biz dinin və vakfov işləri üzrə (görə) nazirlikdə ona cəhd edirik ki, "vasatıi" yayılması nazirliyin əsas strateji planlarından biri olsun. Çünki "vasatıinin" mənəvi, ideoloji və mənəvi dəyərləri küveyt cəmiyyətinə uyğundurlar. Orta islam yolunun bərkidilməsi üzrə (görə) beynəlxalq mərkəzin yaradılmasının Küveytlə qərarın qəbul olunması islam mədəniyyətinə ciddi köməkdir və nailiyyətlərin obşeçeloveçeskix-inin müsəlmanlar tərəfindən bərkidilməsinə töhfəylə.
Buna görə biz, necə artıq və çox başqalar, əmindir ki, təhlükələrin əks edilməsi üçün ən yaxşı üsulla və ən güclü alətlə, hansılarla ki, umma yavlaetsya "vasatıi" həqiqətinin anlamasını və cəmiyyətdə onun dəyərlərinin iddiasını rastlaşdı. Ancaq, bu çox mürəkkəb və təhlükəli işdir. Amma nə vaxt ki, biz preodaleem onda bu təhlükələr görəcəyik ki, naşe islam və ərəb cəmiyyəti çox ideoloji, sosial və mədəni xəstəliklərdən sağalacaq.
Mən Allahdan xahiş edirəm ki, o bizim hamınıza hədəflərin pomoşyusuyla bu ideyaya və bu yola nail olmağa kömək etsin, hansılar ki, cizgilənmişdir və konturlar hansılar ki, artıq müəyyən edilmişdir…
"Al-Vasatıyanın" beynəlxalq mərkəzinin birinci katibi Aisamom Bəşirlə müsahibə.
Başlanğıc üçün, Siz bizə mərkəzdən danışa bilməzdiniz, onun yaradılmasının tarixi və onun hədəfləri haqqında?
İslam fəaliyyəti sahəsində Küveyt dövlətinin aparıcı roluna və "al-vasatıyi" əhəmiyyətinin dərk edilməsinə uyğun olaraq, İslamın mahiyyətini ifadə edənin düz yolu kimi, "Al-Vasatıyyanın" beynəlxalq mərkəzinin yaradılmasının ideyası yarandı. Beynəlxalq islam mərkəzi "Al - vasatıyya-həyat yolu" adlı konfransdan sonra Küveytdə 2006-cı ildə yaradılmışdı və "Al-vasatıi" bərkidilməsi üzrə (görə) Ən yüksək Komitəyə 2004-cü ildə Küveytin Nazirlər şurasının fərmanına əsasən yaradılmışa tabe edilmişdi.
Mərkəz yaradılmışdır lazımlı yola müasir islam fəaliyyətini yönəltmək üçün (göndərmək üçün) ki, o saxlanmada və onun bölməsinin cəhdlərindən ummı birliyinin müdafiəsində öz rolunu oynasın.
Mərkəz dəyişdirməyə çalışır İslamın və onun tolerantlığının mülayimliyinə söykənərək, hər hansı axırıncı tədbiri rədd edərək müasir müsəlman intellektual və ya, əksinə, dində səhlənkarlıq. Biz bağlının müasir müsəlmanının formalaşmasında iştirak etmək istəyirik necə öz kökləriylə, həm də müasirliklə, fanatizmsiz dinin vəziyyətlərinə tərəfdar olan və bədxərcliksiz öz dünya həyatını tikən. Biz bir neçə (bir qədər) sahədə (ərazidə) işləyirik və İslam sahəsində əsas. Məhz, islam çağırışını yeniləməyə çalışırıq ki, o islam sredinnost-unu, tolerantlığı və mülayimliyi əks etdirsin. Bunun üstündə biz təhsil (yaranma), mədəniyyət və kütləvi informasiya vasitələrləri sferalarında işləyirik.
oçemu Siz termini seçdiniz "al-vasatıya?" Bəziləri danışırlar (deyirlər) ki, termin alınmışdır və bizim islam və ərəb ummu-muza tətbiq edilmişdir?
" Vasatıya" deyil yeni din və ya dini məna. Və bu termin tərəddüdləri və ya İslamın güzəştlərini hər hansı tərəfə bildirmir. "Vasatıya" həqiqəti İslamı və bu termini müasir dövrün məhsulunu xarakterizə etmir, və (amma) qədim koraniçeskiy termin. O izdavno arqument bizim uçennıe-fakixi-miz kimi istifadə etdilər. Məsələn, o, kim "al-Akidat-ul-Taxaviya" kitabını oxuyacaq, dəfələrlə "axl va-al-djamaa as-sünnisi" veroubejdeniisi ("sünninin və razılığın insanları") haqqında hədisdə "al-vasat" terminini (orta) qarşılayacaq. Həmçinin bu termin bizim mömin (ədalətli) imamlarımız istifadə etdilər. Onlar deyirdilər: "Bu din hədsizliyin və səhlənkarlığın arasında itir". Bəs bütün bunlar "al-vasatıya" termininin islam mənşəyini sübut etmir? Vasatıya termininə Quran, Sünni və birinci nəsillərin müsəlmanlarının həyat tərzi şahidlik edir
Əgər "vasatıi" yayılması mərkəzin hədəfidirsə, onda Sizə lazım daha ətraflı bizə onun qiymətindən (mənasından) və anlaşılan aparatdan danışmaq..
"vasatıya" şəriətdə əsasa malikdirmi?
Hamıda (hər şeydə) orta – həqiqətən bu ən yaxşı yoldur! Və Allahın bu sözlərin mənası:" Biz sizi ortaya tərəfdar olan icma etdik ki, siz bütün bəşəriyyətə şahidlik edəsiniz, və (amma) Elçi özləri sizə şahidlik edirdi (1/143)". Yəni orta yolun bizim ummoy-unun ədalətli seçimi və insanlar haqqında şahidliyin əldə edilməsinin hüququ (haqqı). Çünki umma-dan istənilən onların təzahüründə axırıncı tədbirlərdən çəkinən və ortalar möhkəm dayanan, tolerantlığın və mülayimliyin nümunəsidir. İslam bu dindir, hansı ki, mənəviylə dünya həyatını harmonik birləşdirir, və (amma) müsəlmanlar bütün Allah peyğəmbərlərini sevirlər və hörmət edirlər. Koraniçeskomu-dan yuxarı prividennomuya əsasən dirilmə Günündə ayətə müsəlman icması başqa icmalara qarşı şahidlik edəcək, nə vaxt ki, Allah Elçiləri soruşacaq, onlar bəşəriyyətə qədər həqiqəti çatdırdılarmı, və (amma) inanmayan xalqlar (camaatlar) onu inkar etməyə başlayacaq ki, o həqiqət məlum (məşhur) idi. Budur onda peyğəmbərlər şəxsi doğruluğun şahidləri kimi müsəlmanları gətirib çıxaracaqlar, və (amma) Peyğəmbər Məhəmməd müsəlmanların özlərinin doğruluğunu təsdiq edəcək. Dil qiymətində (mənasında) "vasatıya" belə anlayışlarla məhdudlaşdırılır, ədalət kimi, tarazlıq, barışıq, ədalət, düzlük, doğruluq, tolerantlıq. Ancaq, ən yayılmış anlayış bizim zamanda "vasatıi" bu inamlarda mülayimlikdir, barəsində insanlarla, müxtəlif mədəniyyətlərin və inamların nümayəndələriylə dialoqa getmək bacarığı. Bir sözlə, "vasatıya" bu ədalətin və sredinnosti islam ummısı göstəricisidir. Çünki İslam mülayim din, həqiqi yoldan düşməmiş, və real həqiqətə uyğun.
Qeyd edəcəyəm ki, ayətlərin koraniçeskix-i çoxluğu və Peyğəmbərin xadisov-u orta islam yoluna ("vasatıi") şahidlik edir. Məsələn, yada salınmış ayət:" Biz sizi icma etdik, ortaya (2/143) tərəfdar olan" və ya ayət " Nə vaxt ki, onlar ianələri (bağışlamaları) edirlər, o deyil rastoçitelstvuyut və xəsislik etmirlər, və (amma) bu axırıncı tədbirlərin (25/67) arasında ortalar tərəfdardır."
Peyğəmbər Məhəmməd dedi:
" Həqiqətən İslam böyük din! Ona mehribanlıqla və yumşaqlıqla gir. Çünki hərçənd (heç olmasa) geri qalmış və dəvənin kürəklərini rəhm etmir, lazımlı məsafə keçməyəcək" (Cabir sözlərindən Bazzar-ı Verdi (Çatdırdı). Yəni tələsik və düşünülməmiş qərarlarla (həllərlə), dözülməzliklə və fanatizmlə müsəlman heç nəyə nail olmayacaq, a bütün daha uzaq və daha uzaq olacaq özdən din-primaları uzaqlaşacaqlar. tərc).
" Həqiqətən din – sadələşdirilmə! Və dinlər nisbətən mübahisə etməyin, və (amma) o yorulacaqsınız və ona oxladete. düzgün yola insanları yönəldin, onları yaxınlaşdırın və sevindirin (Buxarinin və Müslümün öz toplularında Gətirib çıxardı).
Həmçinin verirlər (xəbər verirlər) ki, Peyğəmbər dedi: "Orta daha yaxşıdır, güclərin üzrə (görə)-ölçüsünə "sünniyə" riayət etmək, yeniliklərdə və bidətdə nə qədər çox səy göstərmək" (xadisov imam Tabaraninin öz toplusunda Gətirib çıxardı)
Verirlər (xəbər verirlər) ki, imam al-Basri Həsəni deyirdi: "Bu din axırıncı tədbirin və səhlənkarlığın arasında itir".
" Vasatıya" bu tarazlıq, hansı ki, eyni dərəcədə və əksinə axırıncı tədbirə və hədsiz-hesabsızlığa düşmədən insanı veroubejdenii-də laqeydlikdən və səhlənkarlıqdan saxlayır, dini mərasimlərin icrasında (ifasında), boqoslovsko-hüquqi xarakter ("idjtixade") məsələlərinin həllində, şəriət qanunlarında, fetv çıxarılması və kultup qarşılıqlı təsiri vaxtı.
Bəzilərinin fikrincə, "vasatıiyə" çağırışlar qərb tərəfindən təzyiq nəticəsində bu yaxınlardakı vaxta fəallaşdı. Bu halda kim ki, sübut olaraq bunu öz sözləri iddia edirlər, qərbdə konfransların keçirilməsinin icazəsini gətirirlər və məhz qərb sizi buna vadar etdi?
"vasatıiyə" çağırış kəskin ehtiyaca cavab kimi indiki reallıqla boynuna qoyulmuş (bağlanmış) və daxili dəyişikliklərlə doğurulmuş (çağırılmış) yarandı necə ən islam ummesində, həm də dünyada. Və mərkəz rolu bərkidilmədə və ummının həqiqi vəziyyətini ifadə edən və ümumi məxrəcə gəliş ehtiyacını təsdiq edənlər təbliğatın müasir metodlarının köməyi ilə çağırışın təsdiq etməsində (sübutunda) ifadə edilir ki, ummu müxtəlif qruplara bölməni və xırdalanmanı dərk etməsin.
Bizim mərkəzimizdə biz hakimiyyət tərəfindən hər hansı təzyiqi rədd edirik, və sadə xalqın (camaatın) şıltaqlıqlarına yol vermirik. Biz eşitməyi arzu edirlər vermirik və onu nə bizdən danışmırıq (demirik). Biz bizim strateji planımıza və qurulmuş (müəyyən edilmiş) hədəfə əsasən işləyirik.
Vasatıyi üzrə (görə) konfranslar Britaniyada və ABŞ-da keçirilmişdi ki, müsəlmanlar vətəndaş hüquqlarının əldə edilməsi və Avropada yaşayanın müsəlman azlığının orijinallığının saxlanılması probleminin həllində birgə yolu tapsınlar. Bu mədəni və dini xüsusiyyətləri saxlayıb başqa insanlarla, müxtəlif mədəniyyətlərin nümayəndələrinin bir yerdə yaşanmasının bərkidilməsində uçavstvovat-la və Avropa cəmiyyətinə müsəlmanların girməsiylə müsəlmanların dialoqunu qurmağa (təyin etməyə) kömək edəcək.
Baxmayaraq ki, özü mərkəz belə xarici konfransları Küveytdədir bütün dünyada mərkəzin maraqlarına uyğun olaraq keçirilirlər (aparılırlar). O gəlincə ki, bəzi (bir qədər) qərb dövlətləri təşəbbüsü göstərir və ya bizi belə konfransların keçirilməsinə qızışdırır, o bu baş verir, çünki bu ölkələrdə yaşayanların müsəlmanları kimi maraqlarla uyğun gəlir, həm də yerli əhali. Həm ki, bizim maraqlarımız bildirmir kəsişir və uyğun gəlir ki, biz qərb mütəxəssis-xidmətlərinə işləyirik və ya artıq kiminsə arzuların və ya sifarişlərin icrası (ifası) haqqında danışmadan (demədən) təzyiq altında oluruq.
Mərkəzin yaradılmasının ideyası gəlincə, o o Küveytin daxilində yarandı. Mən tanınmanın və dövlətdə siyasi və inzibati səviyyələrdə ideyanın razılığının (təsdiqinin) şahidi idim, onun əlahəzrəti şeyx Sabaxom-un başçılığı ilə Al-Əhməd tərəfindən, həmçinin al-Matuka Abd-Allahının doktorunun "vasatıi bərkidilməsi üzrə (görə) ən yüksək komitə" sədrinin iştirakı ilə, Adelya al-Falaxa və başqa komitə üzvləri doktorunun komitəsinin sədr müavini.