Postun fəlsəfəsi – inananların ürəyində (ruhunda)?

" Allah" ("İnək" sizə sadələşdirilməni arzu edir və sizə çətinliyi arzu etmir: 185) Post. İllik. Gözlənən. Ümidi verən.

Və bax burada sual (məsələ) yaranır – ümidin buna nə aidiyyəti var, əgər post sitayiş edən üçün vəzifə olaraq Allahlara göstəriş verilmişdirsə?

Şübhələrsiz, düz bağlama (köməkçi fel) kimi burada yoxdur. Yaxşı (amma) və (amma) əgər Allahın sözlərinə qulaq asmaq, post haqqında Onun çağırışını qurtaranlar: "O arzu edir ki, siz günlərin sonuna kimi müəyyən edilmiş sayını çatdırasınız və Allahı şöhrətləndirəsiniz ona görə ki, O siz düz yola qoydu" ("İnək": 185)? verilmə haqqında ideya il ərzində bizə konkret vaxtın Tanrısı tərəfindən bizim tərəfimizdən keçilmiş yolun dərk edilməsi üçün deyilmişdə ibarət olmurmu, qəbul edilmiş və ya ayırılmışları qərarlar (həllər) bizim addımlarımız? Və (amma) əgər bu belə, o, özlərinin bizim analizinə özü əsaslanaraq, bizmi özləri şəxsi zəifləri yerin (zəiflərini) müəyyən etməməliyik, düzəlməyə və düz yola hərəkətdə dayandırılmamağa çalışmaq üçün?

Mümkündür, məhz bu kontekstdə məşhur hədis "oxunur", hansına ki, Allah dedi: "Oğul özü üçün Adəmin (onlara olur) istənilən işi, postdan başqa, çünki, doğrudan, o – Mənim üçün, və Mən onun üçün verəcəyəm" (1 / və (amma)).

Tamamilə ehtimal ki, ki, iş burada uzaqda yalnız deyil qiymətin (qiymətləndirilmənin) aydınlaşdırmasında Allah ərzağın və içməlinin istehlakından post zamanı bizim imtinamız (rəddimiz). Təsdiqində peyğəmbər Məhəmməd tərəfindən deyilmişə istinad etmək olar, bəli onun Tanrısı xeyir-dua verəcək və salamlayır: " Əgər (insan) yalan danışmağa və yalan üzrə (görə) hərəkət etməyə qurtarmayacaqsa, Allaha lazım olmayacaq ki, o öz yeməyindən və içkidən imtina etsin" (1/).

Başqa sözlə danışaraq (deyərək), post işıqlı vaxta hərəkətlərin (təsirlərin) (fiziolojilərinin) yalnız Allahın iradəsini icra etməyən konkret fizikilərdən imtinasına (rəddinə) qoyur. Və (amma) artıq buradan – anlama postun (götürməsi) özünü saxlamanın ayıyla yalnız deyil qurulmuş (müəyyən edilmiş) vaxta yeməyin və içkinin udulmasından, həm də öz fikirlərinin kontrolu, hislər, həyatın müxtəlif spektrlərində davranışlar.

Deyil təsadüfən Tanrı, "qalxanla" postunu müəyyən edərək, "bütün ədəbsizdən" çəkinməyə və "cahillər kimi" özünü aparmamağa (1/v) oruc tutanı çağırdı. Bəli, qalxanın altında bu hədisə şərhlərdə alovdan müdafiə Ada anlaşılır. Amma axı qalxan fərdin (şəxsin) təhlükəsizliyi kimi və özündən qəbul etmək olar. Öz nafsa. "sol" tərəfə yönəldilmiş (göndərilmiş) fikirlər. Deməli, vryad--mı kim razılaşmayacaq ki, post – bu yeməkdən mexaniki imtina deyil (rəd deyil) və içkilərdir və hər axşamkı taravix (sitayişin arzu olunan əlavə forması Ramazan dövründə Namazov formasında Allaha), və (amma) daha (daha çox) dərin mənanı əhəmiyyətli dərəcədə aparan (gətirən) hərəkət.

Sözsüz, riayət etmə hətta bu bir neçə (bir qədər) parametr – ağır qoydu, əgər deməməksə – çətin. Amma xatırlayacağıq ki, Allah üçün inananın dindarlığı uzaqda müraciətində (sərf edilməsində) "şərqə və qərbə" bizim şəxslərimiz (üzlərimiz) ibarət deyil ("İnək": 177), yəni., yenə də, danışıq deyil mexaniki addımlar haqqında.

Görkəmli mütəfəkkir Al-Qazali Məhəmmədi yazırdı ki, "istənilən xidmətdə Allaha açıq və gizli tərəflər, xarici qabıq və nüvə var". Hissələrdən ibarət olan dərəcələrin qabığında mövcudluğu qeyd edərək alim fikirləşməyə çağırırdı: kifayət qədərmi "nüvəsiz qabıqlar, və ya gizli ağılın sahiblərinə yanaşmaq daha yaxşıdır"? (2).

Çox gözəl deyilmişdir, deyil beləmi? Nə bizim postumuz üçün (arxasında) dəyir (durur), daha doğrusu, bu dövrdə mərasimlərin bizim göndərməsi üçün (arxasında)? Ürək (ruh)? Hislər? Ağıl? biz Ramazanın daxili fəlsəfəsini anlayırıqmı və ya sadəcə özünü bəzilərini ay kimi (qədər) bəzəmələrin jiznenıx-ını məhrum etməyə çalışırıq, sonra yenidən ehtirasların burulğanına atılmaq üçün?

Allah həmişə yaxın. O bizim addımlarımızı görür və niyyətləri oxuyur. Məhz ona görə, Mərhəmətli və Bağışlayan olaraq, şəxsi həyat haqqında fikirləşməyə Ramazanda imkanı bizim hamınıza verir, indiki (əsl) və gələcək haqqında. Və əgər bizə, Allahın dəstəyi vaxtı, özündə gücləri göstəriş verilmiş saata bir sıra məişət nüanslarından imtina etməyə tapmağa müvəffəq olur, niyə biz özünü başqa ilin fəsilinə bəzi (bir qədər) bəzəmələri məhrum etməyə vaxt tapmırıq, həmdə ki, onlar Allah tərəfindən qadağan edilmişdir? Və bəs bu incəliyi post təşkil edənlərdən biri hesab etmək olmaz?

Yəqin, necə olursa olsun kim və iki üçdə bir və ya daha çox saatlarla gün ərzində qidanın və suyun qəbul etməməsinin yüngüllüyü haqqında iddia etmirdi, bu, yenə də, ən əhəmiyyətli İlahi postulatlardan birinin icrası (ifası) naminə inananın iradəsinin əhəmiyyətli təzahürünün nəticəsi. Və (amma) dəfə biz güclərdə bu parametrlərə riayət etməyə məlum oluruq, o niyə sonrakıda özünə bir sıra "keyfiyyətsiz" hərəkətlərin həyata keçirilməsini qadağan edə bilmirik? Ona görə, bizimdə Allah tərəfindən nümayiş addımlardan imtina (rədd) nöqteyi-nəzərindən bizim imkanlarımızın nümunəsi çıxarılmamışdır (istisna edilməmişdir), hansıların ki, həyata keçirilməsi Allahın quraşdırılmalarıyla razı olmayır. Deməli, post – Allah üçün və O naminə olaraq – bu həqiqətən bizdən hər biri üçün qalxanın Yaradan tərəfindən verilməsi. Qalxan – şəxsi günahlardan müdafiə kimi. Konkret postun vaxtı – bu fikirlər (dumalar) dövrüdür. Düşüncələr. Dərk etmələr özü. Öz davranışı. Biz naminə özləri!

: :